20180321

Na heló, bébi. Hiányoztam?


Na heló, bébi. Hiányoztam?
Hogy hol jártam? Fú, figyu, hogy én téged nagyon, mindig, meg bármikor, de ezt most tényleg nem akarod tudni.

Na jó, elmondom, de ne akadj ki.
Szóval volt ez a csaj. Na persze ezen nincs mit szégyellni, hát mert hogy gondolom neked is voltak, már hogy nem csajok, bár akár csajok is.
Nem tudom, voltak csajaid?
Na mindegy, szóval hogy volt ez a csaj, egy kocsmában találkoztunk. Hogy mi? Neem, a nevét tényleg nem akarod tudni. Na jó, ha így ragaszkodsz hozzá, Laurának hívják.
Szóval Laurával a kocsmában találkoztam, biliárdoztunk, és füst volt, meg be voltunk baszva, mint a szamár, hát ismersz. Aztán éppen jött ki a vécéből, csapódott az ajtó, ő meg megállt ott, jó középen, hogy mindenki lássa, és villogó szemekkel, mint a macska, egy nagy macska, na jó, szóval mint egy kurva oroszlán, ott állt, és nézte, kit lehetne levadászni.
Én meg ott állok, nem túlzok, mint egy kibaszott gazella, és hát el tudsz engem úgy képzelni?! És csak fohászkodtam, hogy kurva oroszlán, csak engem hagyjál békén, de nem bazmeg, hát odajött és kivette a cigit a számból, beleszívott aztán eldobta, én meg néztem, hogy még egy csomó dohány volt benne, ő meg hogy, hát majd előveszel egy másikat, nagyfiú.
Nem kacsintott, de mindenki tudta, és hát bazd meg, te kurva oroszlán, velem aztán nem szórakozol, gondoltam, és ellöktem, de bedühödött a ribanc és rám ugrott. Karmolt, ahol ért, na mondom ez nem tréfa, őrült ez a ribanc, na jó, én jól megdugom, vagy valami, ha már itt ugrál rajtam, hát magának kereste a bajt.
Ó, de hogy bazdmeg bébi, mondtam, hogy nem akarod tudni. Na jól van, ne sírj, itt egy zsepi, na, csak hagyd már abba.
Szóval felvittem, és rám ugrott a kiscsaj, nem viccelek, tényleg kicsi volt, de gyors, meg erőszakos, hát tudod, ahogy egy oroszlánt képzelsz, hát nem véletlen. Aztán, bazdmeg bébi, ilyet én még nem pipáltam, azt mondta, jó volt, kösz, és lelépett. Kisétált azon a kurva ajtón, vissza se nézett, annyit se mondott, majd hívlak, csak kisétált és lelépett. De tőlem nem szoktak lelépni, vágod, bébi? Hát te leléptél? Nem. Hát az a másik lelépett? Az sem. Na jó, az a vörös, na tudod, na az lelépett, de az nem számít, akkor te is ott voltál, és te nem léptél le, na, hát mondom, hogy az nem számít. Na és akkor ott ültem az ágy szélén, szívtam a cigimet, és arra gondoltam, hogy ilyen bazmeg nincs, hogy ez nem történik meg. Hogy ez most nem hagyott itt engem. Lehet, hogy én küldtem el. Lehet, hogy én küldtem el?
Lófaszt küldtem el én, lelépett. Na jó, de most itt vagyok, ne sírj már, hát látod, hogy itt vagyok, most mi bajod. Ne csináld már, bébi. Nem kell ez, hát tudod, hogy a végén mindig visszajövök. Néha el kell mennem, tudod, jó persze, tudom, hogy egy fasz vagyok, meg te nem ezt érdemled, na de azért nem kell sírni, vannak nálam sokkal jobbak, akik a lábad nyomát is megcsókolnák, hát tudod, ismered őket, ott van például az a kettő, tudod, amelyiket megütöttem, mert nyomult rád, meg az a másik. Na, hát azok például. Hát tudod, hogy van egy csomó másik. Na de most már itt vagyok én is, de tényleg, hát most miért sírsz? Jól van jól van, na hagyd már abba. Tessék, itt a zsepi. Na elég lesz már, bújj ide hozzám.

Bazdmeg bébi, hiányoztál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése