20110112

Just kidding, I'm not alive, yall just dreaming.

Nem. Nem vagyok valóság. Sosem voltam. Mind csak álmodtok, az álmaitokban éltek. Mert nektek úgy könnyebb. Persze az álmaitok úgy alakulnak, ahogy nektek jó. Önzőség. Mi lesz velem? Persze én is csak magamra gondolok.
Talán a rémálmotok vagyok. Egyeseknek biztosan. Lehet, hogy akad olyan is, akinek a legédesebb, mind közül.
Nem én alakítom a sorsomat. Ti teszitek.
Elmenekülnék. Nem szeretnék az álmaitokban élni, inkább én is álmodnék magamnak valakit. Angyalt, vagy ördögöt. Nem is tudom, kit inkább. A lényeg, hogy az enyém legyen. A többi már kit érdekel?
Elmenekülnék. Nem szeretnék így élni, inkább én is álmodnék magamnak egy életet. Vidámat - mint amilyennek ti álmodtok engem. Vidámabbat! A lényeg, hogy az enyém legyen. A többi már kit érdekel?
Elmenekülnék. Nem szeretnék itt élni, inkább álmodnék magamnak egy otthont. Ahol mindenki a saját életét álmodja, senki nem szól bele. Mert a lényeg, hogy csak a sajátjuk legyen. A többi már kit érdekel?

Vagy talán én álmodlak titeket. És én irányítok mindent. Mint egy kicsi mindenható. Bár ez kizárt. Nem ölnék meg senkit. Főleg nem azokat, akiket szeretek.

Talán mindannyiunkat csak álmodnak. Talán nem is létezünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése